Neopost voert rebranding door

18/02/2015 OM 16:34 - Luc Willemijns
Fa9e155282eeb44febcad933595ab408
Neopost, gespecialiseerd in oplossingen voor post- en pakketverwerking, verzenddiensten en digitale communicatie, heeft een rebranding doorgevoerd. De nieuwe visuele identiteit weerspiegelt de nieuwe marktpositionering van Neopost in de digitale wereld.

De nieuwe baseline Send.Receive.Connect refereert naar de ontwikkeling van apparatuur, software en diensten door Neopost om mensen beter te laten samen werken. Intern vertaalde de identiteitsverandering zich in een nieuwe bedrijfsstructuur, gegroepeerd rond vier hoofdactiviteiten.

Neopost Mailing helpt bedrijven tijdens elke fase van postvoorbereiding, van de adressering en het samen voegen van de inhoud tot personalisatie en frankering.

Neopost Digital biedt oplossingen voor documentbeheer, analyse en datakwaliteit om de juiste boodschap naar de juiste persoon via het juiste kanaal te kunnen overbrengen.

Neopost Shipping helpt bedrijven de verzendprocessen te stroomlijnen met oplossingen voor het opvolgen van de verzendstatus, inventaris en apparatuur. Neopost ID, dat bekend stond voor zijn verzend-, leverings- en traceringsdiensten, heeft zijn naam in Neopost Shipping gewijzigd.

Neopost Graphics, ten slotte, biedt een scala finishing-apparatuur die bijna eindeloze print-mogelijkheden garandert, van het creëren, rillen en snijden tot het vouwen, binden en lamineren van brochures.

Neopost is aanwezig in België alsook in dertig landen over de hele wereld. In ruim 90 landen heeft Neopost partners. Op de loonlijst staan 6.200 medewerkers wereldwijd.

Meer info: 02/709.53.30 of http://www.neopost.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.