Siemens lanceert openscape contact center
De oplossing is gebaseerd op het nieuwe software-platform voor geïntegreerde communicatie, OpenScape Unified Communications (UC) Server, die de kunstmatige barrières tussen de bestaande - meestal - afzonderlijke spraak-, video- en geïntegregreerde communicatiesystemen verwijdert en aldus een omvattend UC-toepassingenpakket biedt.
Het OpenScape Contact Center-aanbod bouwt voor op de aanwezigheidsgebaseerde HiPath ProCenter Enterprise-contact center-oplossing om een platform te bieden voor betere klanteninteracties over verschillende segmenten van het bedrijf, op zo goed als elke bestaande communicatie- of netwerkinfrastructuur.
Meer info: www.siemens.be.
SIEMENS N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.