CLUB MED
Club Med lanceert deze maand een nieuw getrouwheidsprogramma, dat de naam "Club Med Great Members" meekrijgt. Het programma past binnen de upscale-strategie van de onderneming (Zie "dVO" nr. 384). Het is een eerste initiatief in een lange rij die in 2009 worden opgestart. Het "Great Members"-programma benadrukt het belang van de getrouwheidsfactor binnen een premium-strategie en biedt de specialist in upscale-multiculturele all-in vakanties de mogelijkheid zijn positie te versterken. Bij de roll-out van het wereldwijde getrouwheidsprogramma fungeert België als pilootland. In februari volgt de opstart in Singapore. Meer info: 070/660.660 of http://www.clubmed.be.
CLUB MED BENELUX
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.