CLUB MED

18/12/2008 OM 15:22 - Luc Willemijns
Placeholder

Club Med lanceert deze maand een nieuw getrouwheidsprogramma, dat de naam "Club Med Great Members" meekrijgt. Het programma past binnen de upscale-strategie van de onderneming (Zie "dVO" nr. 384). Het is een eerste initiatief in een lange rij die in 2009 worden opgestart. Het "Great Members"-programma benadrukt het belang van de getrouwheidsfactor binnen een premium-strategie en biedt de specialist in upscale-multiculturele all-in vakanties de mogelijkheid zijn positie te versterken. Bij de roll-out van het wereldwijde getrouwheidsprogramma fungeert België als pilootland. In februari volgt de opstart in Singapore. Meer info: 070/660.660 of http://www.clubmed.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.