SYNTRA West opent "PoYo of Excellence Industrial Mechanical Maintenance"
Dankzij het PoYo-project kon SYNTRA West verder investeren in het Center of Excellence Industrial Mechanical Maintenance in Kortrijk. PoYo staat voor “The Port is Yours” met als doelstelling “Het stimuleren van de samenwerking tussen industrie en opleidings- en onderzoeksinstellingen”.
In het Center of Excellence Industrial Mechanical Maintenance biedt SYNTRA West gespecialiseerde opleidingen aan voor onderhoudstechnici van alle niveaus.
De instelling richt zich daarbij zowel op de technisch onderlegde onderhoudstechnicus als op onderhoudsmanagers die niet alleen geïnteresseerd zijn in de ontwikkeling van hun technische competenties, maar ook hun leidinggevende kwaliteiten willen aanscherpen.
Het Center of Excellence beschikt over de nieuwste technieken en materialen, geïnstalleerd in een moderne infrastructuur.
Het werd, dankzij fondsen van het Interreg IVB North-Sea Programma, uitgebouwd binnen het Europees project “PoYo”, in partnership met internationaal erkende trainingsorganisaties uit Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland.
SYNTRA West stelt overigens een zelf ontwikkelde screening-tool ter beschikking van bedrijven om de trainingen nog beter maatspecifiek te kunnen afstemmen en het resultaat ervan meetbaar te maken.
Grote klanten van de opleidingen technisch onderhoud voor arbeiders zijn onder meer De Knudt Spiegelfabriek, Ontex, Unilin, Coca-Cola, Domo, Mercator Press en CNH.
Stippen we tot slot aan dat SYNTRA West een eigen “club onderhoud” en een “club productie” heeft, waarin jaarlijks zowat 70 productie- en onderhoudsmanagers training rond actuele thematieken kunnen volgen.
SYNTRA WEST V.Z.W.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.