Communicatiemiddelen steeds koppelen aan doelstellingen

11/02/2012 OM 00:00 - Luc Willemijns
Placeholder

Elk bedrijf dient stil te staan bij de juiste communicatiemix. Dat lijkt voor iedere ceo of bedrijfsleider logisch. Maar sta jij als bedrijfsleider of marketing- of communicatieverantwoordelijke hier altijd voldoende bij stil?

In bedrijven waar geen ruimte of budget is voor een communicatie- of marketing-verantwoordelijke krijgt dit facet binnen bedrijven niet altijd de zorg die het nodig heeft.

Logisch, goed te begrijpen maar spijtig, heel spijtig.

De talrijke mogelijkheden om te communiceren maakt het voor beslissers zeker niet makkelijker.

Daarom stelt de Vlaamse Ondernemer voor om beslissers te helpen met een gesprek, dat hun communicatie-initiatieven in kaart brengt, de relatie met de doelstellingen onder de loep neemt en een basisstrategie desgewenst uitstippelt.

Tijdens het twee uur durende gesprek dient de beslisser een ordelijk overzicht te hebben van al zijn communicatie-inspanningen en een basisstrategie van zijn communicatieplan voor de komende twee jaar.

Meer info: tiw@dvo.be

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.