Waasland Shopping Center communiceert digitaal met klanten
Klanten van het Waasland Shopping Center (WaSC) kunnen zich registreren in de Waasland Club. Daarmee laten ze weten wie ze zijn, wat ze willen en wat hen interesseert. Het WaSC slaat de gegevens op (conform de privacy-wetgeving) om in een latere fase de betrokken klanten die informatie te bezorgen waarvoor ze belangstelling hebben. Wie bijvoorbeeld aan sport doet, krijgt info over speciale acties van sportwinkels. Wie schoenen wil, krijgt dat van schoenenzaken. Klanten krijgen met andere woorden informatie op maat.
Tegelijk maken geregistreerde klanten (“Waasland Club-fans”) kans op een Gift Card van 100 euro. Langs dezelfde weg krijgen ze info over exclusieve acties, cadeautjes en promoties.
Klanten zullen gratis worden geïnformeerd op verschillende manieren, zoals ze dat zelf willen: via infozuilen in het shopping center zelf, via de website (www.waaslandshoppingcenter.be), via Facebook, via SMS of via een eigen app die kan worden gedownload op smartphone of tablet.
WAASLAND SHOPPING CENTER
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.