deBottomLine nieuwe speler op markt reclamebureaus

30/05/2013 OM 08:06 - Luc Willemijns
21f4baa31c87ead295784a70ac3d589c
De wereld van de reclamebureaus is een nieuwe speler rijker, met name deBottomLine B.V.B.A. Reclamebureaus zijn de jongste jaren de focus wat verloren door zich traditiegetrouw naar het "originele" of "leuke" idee te oriënteren, zo luidt het.

Bedoeling van deBottomLine is zich daar tegen af te zetten door, op een vernieuwende en hedendaagse manier, naar de basis terug te keren, met name adverteerders helpen beter en makkelijker te verkopen. Het bedrijf ontwikkelde daartoe het Customer Intelligence Report®, dat op systematische manier alle resultaten van de reclame-investeringen meet. Het zorgt ervoor dat die kennis bewaard wordt om er lessen uit te trekken voor volgende acties, om die nog efficiënter en doeltreffender te maken.

deBottomLine werkt samen met een groot netwerk aan free-lancers om aldus elk team op maat en met een beperkte overhead-kost per opdracht samen te stellen.

De kantoren van deBottomLine B.V.B.A. bevinden zich vooralsnog te 2630 Aartselaar, Kleistraat 140. Binnenkort verhuist de start-up evenwel naar een nieuwe bedrijfsomgeving te Schelle. Telefoon: 0473/33.99.04. URL: www.debottomline.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.