UPS creëert topfunctie voor wereldwijde B2C-strategie

25/09/2013 OM 15:32 - Luc Willemijns
5b92c2ab0db67b52c446735cbb7ee4b1

UPS benoemt Joe Mozzali (foto), voormalig vice-president Strategie van UPS voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika, tot implementatiemanager Global UPS Access Points. Dat is een nieuw gecreëerde functie die de ambities van UPS binnen de wereldwijde B2C-strategie weerspiegelt, geeft UPS Belgium N.V. (Diegem) te kennen.

UPS Access Points bieden drukbezette on-line shoppers de mogelijkheid om hun aankopen te laten bezorgen op een locatie die makkelijk bereikbaar is, zoals een supermarkt of een boekhandel.

Het UPS Access Point™-model maakt deel uit van de bredere, wereldwijde UPS retail e-commerce strategie en maakt gebruik van een uniek technologieforum en -netwerk dat UPS in 2012 overnam via de acquisitie van Kiala. Kiala heeft meer dan 7.500 verzamelpunten in vijf Europese markten (België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Spanje).

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.