“Allianz Belgium aast op 10%-marktaandeel bedrijfsmatige markt”

15/10/2013 OM 08:16 - Luc Willemijns
0d8bc92e9849e2908e1f360dd03c7b7d
Diederik Moris: “Package-aanbod is verder verfijnd” (Foto W & F)
In 2009 pakte Allianz Belgium uit met een grootscheeps offensief dat de verzekeraar nadrukkelijker in de bedrijfsmatige markt moest positioneren. Sindsdien werd jaarlijks een groei van nagenoeg 10% in het KMO-segment neergezet. Dat offensief wordt onverkort voortgezet. Het nieuwe “Allianz All-in-One Pro”-pakket geeft uiting aan de cross-selling ambities. Voorts wordt het hele KMO-productenportfolio nu en volgend jaar integraal vernieuwd en verder opgewaardeerd. Sinds vorig jaar is Allianz Belgium ook op de markt van de arbeidsongevallenverzekering actief, wat het bedrijfsaanbod compleet maakt. “In de komende vijf jaar willen we ons marktaandeel in het KMO-segment tot 10% verdubbelen,” stellen Diederik Moris en Geert Deschoolmeester, respectievelijk commercieel directeur en head of market management, in koor.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.