Belgische HR-sector verkiest Partena tot ‘Beste Sociaal Secretariaat’
De HR Excellence Awards brengen elk jaar de Belgische HR-gemeenschap samen om uitmuntende en innovatieve leveranciers en dienstverleners uit te kiezen. De jury, bestaande uit 9 vooraanstaande HR directors, en de online stemming van HR-wereld belonen concrete cases die opvallen door hun dienstverlening en de toegevoegde waarde. De centrale vraag voor 2013 was: slagen HR aanbieders erin om bedrijven te helpen bij het inzetten en ontwikkelen van een flexibele workforce? Dit vormt een duidelijk troef voor het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen op het vlak van groei, productiviteit en rentabiliteit. Zeker in de Belgische sociale wetgeving die volgens onderzoekers tot de meest complexe wetgeving in Europa behoort.
Modulair concept van HR Service Desk Partena bekroond
Partena werd laureaat in de categorie Beste Sociaal Secretariaat en dankt de bekroning onder meer aan zijn flexibele Service Desk-concept: een Partena-expert begeleidt op afstand bedrijven die geen of een beperkte eigen HR-afdeling hebben, in het voeren van een krachtig en efficiënt personeelsbeheer. Partena neemt de volledige payrolltaken over en biedt vanop afstand antwoorden op vragen die de individuele medewerkers aanbelangen: de loonbrief, vakantiegeld, afwezigheden,… Onze HR-expert verstrekt ook gespecialiseerde ondersteuning aan het management: van wetgeving, advies en rapportering tot HR-communicatie. Het Service Desk-concept kan bovendien modulair worden aangevuld met een aanwezigheid van de Partena-consulent bij de werkgever ter plaatse of punctuele hulp bij dringende HR-taken en belangrijke projecten. Die combinatie levert een dienstverlening op maat op. Met een persoonlijke begeleiding, met oog voor de wisselende behoeften van de klant en regelmatig overleg over HR-procesverbeteringen.
Bernard Hullaert, director services van Partena: “Deze award is een aanmoediging om het partnership met onze klanten verder uit te bouwen en om hen proactief oplossingen op maat voor te stellen. Zo kunnen onze bedrijven zich focussen op hun core business zonder tijd te verliezen aan administratieve rompslomp of aan het ontleden van wetswijzigingen. Procesoptimalisering, expertise en persoonlijke dienstverlening op maat zijn de sleutelwoorden achter dit succesverhaal. Met deze erkenning voelen we ons nog meer gesteund in die visie.”
Meer info: http://www.partena.be/
PARTENA
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.