Vlaanderen betoelaagt tien citymarketing-projecten
De steden en gemeenten en projecten die zijn betrokken zijn: Aalst, Aartselaar, Antwerpen (2), Beerse, Beringen, Bierbeek, Bilzen, Boechout, Borsbeek, Brugge, Dendermonde, Edegem, Gent, Geraardsbergen, Heuvelland, Hove, Izegem, Kapellen, Kontich, Kortrijk (2), Leuven (2), Lint, Lommel, Lovendegem, Maasmechelen, Mechelen (2), Oostende, Oudenaarde, Oud-Turnhout, Peer, Ronse, Sint-Niklaas, Tienen, Tongeren, Turnhout, Veurne, Vosselaar en Zottegem.
Opzet is vernieuwende projecten en acties te stimuleren die een meerwaarde betekenen voor heel wat gemeenten en ondernemingen. Vorige oproepen focusten onder meer op bedrijfshuisvesting, kernversterking en innovatief winkelbeleid zoals bijvoorbeeld e-commerce. Vlaanderen wil thans de gemeenten aanzetten tot de ontwikkeling van vernieuwende ideeën.
De betoelaagde projecten zijn Horecabeleidsplan light (Kenniscentrum Toerisme en Horeca (Guidea)), Gezondheidsmetropool Leuven (stad Leuven), Kwaliteitsvolle Horeca (Horeca Vlaanderen), Toeren met Taxis - stimuleren van toegankelijk reizen in Vlaamse Ardennen (stad Oudenaarde), Tak 27 - 3 steden x 3 opportuniteiten x 3 design-technieken = sterker imago voor Tienen, Aalst en Kortrijk (Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen), Horeca Innovatie Centrum & Coach (stad Turnhout), Lokaal Toeristisch Partnerschap (stad Sint-Truiden - Toerisme Sint-Truiden), De Zuidrand, dat smaakt (gemeente Edegem), Ondernemen met Erfgoed (UNIZO Westhoek) en Labo voor gezinsvriendelijke horeca (stad Mechelen).
VLAAMSE OVERHEID - VLAANDEREN
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.