OAK Concepts zet zich af tegen hectisch bestaan met nieuw lifestyle-label

OAK Concepts B.V.B.A. (Overpelt), opgericht door Omer Wijnants (Biest) en Arto Drescig (A-communication), zet een nagelnieuw lifestyle-label in de markt dat een tegengewicht moet vormen voor onze hectische levensstijl. Tot het aanbod horen inmiddels een eigen, uitgebalanceerde koffie- en theelijn alsook andere lifestyle-producten.

OAK Concepts lanceert een eigen theelijn bestaande uit acht soorten gearomatiseerde thee, samengesteld uit natuurlijke smaken en verschillende soorten thee, variërend van zoet tot fris. Voor de eigen koffie selecteerde de start-up koffiebonen die apart worden geroosterd en volgens koud gemengd, zoals de Venetiaanse traditie voorschrijft.

Hoewel de eigen koffie- en theelijn het speerpunt van OAK Concepts worden, verdeelt het bedrijf inmiddels ook al het food-merk Nicolas Vahé.

Binnenkort wordt het aanbod aangevuld met interieur-accessoires, home fragrances, verzorgingsproducten en dies meer. De webshop van OAK Concepts staat inmiddels on-line, de opening van een concept store verkeert in voorbereiding.

Meer info: 011/80.88.10 of www.oakconcepts.be.