{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-897460157"}
Iveco mikt met derde Daily-generatie op “van”-markt
12/08/2014 OM 08:53
- Luc Willemijns
Lorenzo Sistino, brand president Iveco, aast met nieuwe Daily op groter deel bestelwagenmarkt
De Daily, één van Iveco’s belangrijkste producten, is aan zijn derde generatie toe. Sinds zijn lancering in 1978 werden wereldwijd 2,6 miljoen exemplaren verkocht. De nieuwe Daily-generatie is voor de Iveco-groep van strategisch belang. Voor het eerst is de Daily niet langer een afgeleide van de chassis-cabine uitvoering, maar een nieuwe volwaardige bestelwagen op zich. Iveco, onderdeel van de vorig jaar opgerichte CNH Industrial-groep, investeerde 500 miljoen euro in de nieuwe Daily-generatie. In de loop van volgend jaar wordt het Daily-aanbod gevoelig verrruimd.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-38447750"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.