Iveco mikt met derde Daily-generatie op “van”-markt

12/08/2014 OM 08:53 - Luc Willemijns
Df1402c308c486a63c2b990e839b29e3
Lorenzo Sistino, brand president Iveco, aast met nieuwe Daily op groter deel bestelwagenmarkt
De Daily, één van Iveco’s belangrijkste producten, is aan zijn derde generatie toe. Sinds zijn lancering in 1978 werden wereldwijd 2,6 miljoen exemplaren verkocht. De nieuwe Daily-generatie is voor de Iveco-groep van strategisch belang. Voor het eerst is de Daily niet langer een afgeleide van de chassis-cabine uitvoering, maar een nieuwe volwaardige bestelwagen op zich. Iveco, onderdeel van de vorig jaar opgerichte CNH Industrial-groep, investeerde 500 miljoen euro in de nieuwe Daily-generatie. In de loop van volgend jaar wordt het Daily-aanbod gevoelig verrruimd.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.