Brussels Airlines voert nieuwe productsegmentatie in

31/07/2014 OM 11:03 - Luc Willemijns
Placeholder
Vanaf 1 september biedt Brussels Airlines zijn klanten de keuze uit niet minder dan vier reisformules. Klanten kunnen zo, op basis van hun eigen service-wensen en budget, beter zelf bepalen hoe ze willen reizen. De luchtvaartmaatschappij gaat zodoende uitdrukkelijk de strijd aan met low cost carriers, niet in het minst Rynair. De goedkoopste retour-tickets zullen al beschikbaar zijn vanaf 69 euro all-in.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.