Twitter's advertentieplatform nu ook in België beschikbaar

07/09/2014 OM 10:31 - Luc Willemijns
Placeholder

In april 2013 stelde Twitter zijn advertentieplatform open voor KMO's in de Verenigde Staten. Sindsdien maken duizenden bedrijven gebruik van Twitter's Ads-producten om met hun klanten te interageren en met nieuwe klanten te connecteren. Door hen volledige controle over hun berichtgeving te verlenen, bieden de Twitter Ads-producten merken de mogelijkheid om hun aanwezigheid op het platform te versterken.

Kleine bedrijven kunnen tegen betaling Twitter Ads creëren, hun impact meten en optimaliseren op basis van marketing-doelstellingen zoals Tweet engagements, website clicks of conversies, app-installaties of app engagements, volgers en leads. Twitter stelt zijn self-service advertentieplatform thans ook beschikbaar in België.

Meer info: www.twitter.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.