Mediabrands Belgium richt nieuwe divisie op

17/09/2014 OM 08:54 - Luc Willemijns
Placeholder

Mediabrands Belgium N.V., onderdeel van het beursgenoteerde IPG (Interpublic Group), lanceert met Mediabrands Publishing een nieuwe divisie. De divisie wordt opgezet met als specifieke bedoeling de merkbekendheid van klanten uit te bouwen en te verhogen.

Het dienstenpallet oogt ruim en gaat van strategiebepaling, content management en creatie over content publishing tot community interaction en conversation management via verschillende platformen (websites, sociale platformen, apps, retail-aanwezigheden, social feeds, events, sponsorships en partnerships). Mediabrands Publishing speelt in op een markttrend waarbij "content" de hoeksteen wordt in de communicatie met het doelpubliek.

Meer info: 02/464.93.52 of www.mediabrands.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.