Over KMO’s, MVO & KPI’s (1)

24/09/2014 OM 07:37 - Luc Willemijns
66343be534732e327c7f2145729b5201
Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) ofte corporate social responsibility (CSR) is “hot”. In globo slaat dit op ondernemen waarbij de aandacht voor het milieu, het sociaal-ethische en de winst gebalanceerd is en afgestemd op de verwachtingen van de stakeholders (belanghebbenden) van de onderneming. Maar ook voor MVO of CSR gelden KPI’s (key performance indicators). In een eerste bijdrage spitsen we ons toe op het fenomeen MVO. In een volgend stuk gaan we dieper in op de bijhorende KPI’s.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.