{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-348663258"}
Over KMO’s, MVO & KPI’s (1)
24/09/2014 OM 07:37
- Luc Willemijns
Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) ofte corporate social responsibility (CSR) is “hot”. In globo slaat dit op ondernemen waarbij de aandacht voor het milieu, het sociaal-ethische en de winst gebalanceerd is en afgestemd op de verwachtingen van de stakeholders (belanghebbenden) van de onderneming. Maar ook voor MVO of CSR gelden KPI’s (key performance indicators). In een eerste bijdrage spitsen we ons toe op het fenomeen MVO. In een volgend stuk gaan we dieper in op de bijhorende KPI’s.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-732941466"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.