UNIZO publiceert nieuwe pocket rond marketing-keuzes

03/10/2014 OM 14:03 - Luc Willemijns
Placeholder

UNIZO is gestart met een vernieuwde reeks “Adviespockets” voor zelfstandigen, KMO’s en vrije beroepen. De uitgaven bestaan weliswaar ook digitaal maar toch is bewust gekozen de uitgave ook uit te geven in een handig gedrukt pocket-formaat, vlot leesbaar en met zeer concrete en onmiddellijk toepasbare informatie en adviezen.

De jongste uitgave in de reeks behandelt praktische en haalbare marketing-keuzes voor het kleinbedrijf geschreven door publicisten Colette Demil en Staf Bellens.In 18 hoofdstukjes beantwoorden ze 57 vragen over te bereiken doelstellingen, imago, marketing-plan, logo en huisstijl, buitenreclame, inrichting, adverteren, media-aandacht, sponsoring, digitale mailing, opendeurdagen, beurzen & events, samenwerking, website, sociale media, relatiegeschenken, malafide reclameronselaars. De pocket telt 112 pagina’s en is kostenloos voor UNIZO-leden.

In dezelfde pocket-reeks verschenen al eerder onder meer “Het ABC van de Bedrijfswagen” en “Wanbetalers efficiënt aanpakken”.

Meer info: www.unizo.be/adviesgidsen.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.