20Something wint VEPEC's 18de "Gouden Welp"

19/10/2014 OM 14:05 - Luc Willemijns
7941724158911f0e38fa01fccfbe5e0f
Foto Alain Giebens

Het jonge Brusselse reclame-adviesbureau 20Something heeft VEPEC's "Gouden Welp" voor de Belgische reclamespot 2014 gewonnen. Met "Went too fast, gone too soon" in opdracht van het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) is de reclamespot een emotionele oproep om trager te rijden.

VEPEC, de VEreniging voor Promotie En Communicatie, reikte de "Gouden Welp" voor de 18de keer uit.

Meer info: 02/213.36.90 of www.20something.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.