20Something wint VEPEC's 18de "Gouden Welp"
Het jonge Brusselse reclame-adviesbureau 20Something heeft VEPEC's "Gouden Welp" voor de Belgische reclamespot 2014 gewonnen. Met "Went too fast, gone too soon" in opdracht van het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) is de reclamespot een emotionele oproep om trager te rijden.
VEPEC, de VEreniging voor Promotie En Communicatie, reikte de "Gouden Welp" voor de 18de keer uit.
Meer info: 02/213.36.90 of www.20something.be.
20SOMETHING
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.