Nissan breidt C-segment aanbod uit met Pulsar
Nissan breidt zijn aanbod in het C-segment uit met een nieuwe vijfdeursberline, de Pulsar. Het nieuwe model erft het stijl-DNA van de Quasqai en de X-Trail. De Nissan Pulsar is ontworpen om een breed publiek te verleiden, gaande van eigenaars van auto’s uit het hogere D-segment tot gezinnen die te groot zijn geworden voor het B-segment en zelfs bedrijfswagenparken.
De Nissan Pulsar is bij zijn lancering verkrijgbaar met twee motoren: de DIG-T 115 op benzine en de dCi 110 op diesel. Beide motorversies maken gebruik van diverse technologieën om het brandstofverbruik terug te dringen.
De Pulsar, die volledig in de Europese productiestrategie van Nissan is geïntegreerd, zal in de fabriek van Barcelona worden gebouwd.
NISSAN BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.