Interieurspecialist Dominique Rigo stuurt marketing-strategie bij

19/11/2014 OM 11:35 - Luc Willemijns
1ffa5ecee7d9e9a47760c5c230bc0cb8
In de Stallestraat te Ukkel beschikt Dominique Rigo over een 3.000 m² grote toonzaal
De Brusselse meubel- en interieurspecialist Dominique Rigo viert zijn veertigjarig jubileum. Een en ander is voor de KMO voldoende reden om zijn marketing-strategie ietwat bij te sturen. Zonder zijn kernfocus op het betere, hedendaagse meubilair te verliezen, breidt Dominique Rigo zijn assortiment neerwaarts uit. “We mikken daarvoor op een aanbod dat zowat 20% goedkoper is dan het bestaande assortiment, maar onveranderlijk van een goede verhouding prijs/kwaliteit getuigt,” aldus Dominique Rigo. Met Hay verkeren de gesprekken rond een mogelijke distributie in een verregaand stadium. Met het initiatief is het de Brusselse KMO erom te doen jongere koppels, die vaak hun eerste aankoop bij grote (goedkope) meubelketens/baanwinkels plaatsen, bij hun tweede aankoop aan te spreken.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.