The Cloakroom van start in België

26/11/2014 OM 13:48 - Luc Willemijns
Placeholder

The Cloakroom (Amsterdam), dat een personal shopping service voor heren biedt, start zijn activiteiten in België op. De start-up haalde eerder dit jaar een investering van 1,2 miljoen euro op om zijn internationale expansie te versnellen. Binnen anderhalf jaar wil het bedrijf in vijf landen actief zijn, waaronder België.

The Cloakroom schakelt, na een stijltest, personal shoppers in die, op basis van de voorkeuren en maten van de klant, een box met twee à drie outfits samen stellen. Het bedrijf hanteert reguliere retail-prijzen en rekent geen service-kosten, verzend- of retourkosten aan.

Vorige maand lanceerde The Cloakroom het private label Akkermans, een lijn overhemden die door in-house designer Lillie Akkermans werden ontworpen. Eerder dit jaar werd The Cloakroom in Nederland uitgeroepen tot snelst groeiende start-up van Nederland. Het bedrijf werd tevens bekroond met de "Online Retailer van het Jaar Award".

De Cloakroom telt inmiddels zestig medewerkers. In België zijn sinds kort twee personal shoppers actief. Tegen eind 2015 zou dat aantal tot twintig oplopen.

Meer info: 03/808.13.93 of www.thecloakroom.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.