The Cloakroom van start in België
The Cloakroom (Amsterdam), dat een personal shopping service voor heren biedt, start zijn activiteiten in België op. De start-up haalde eerder dit jaar een investering van 1,2 miljoen euro op om zijn internationale expansie te versnellen. Binnen anderhalf jaar wil het bedrijf in vijf landen actief zijn, waaronder België.
The Cloakroom schakelt, na een stijltest, personal shoppers in die, op basis van de voorkeuren en maten van de klant, een box met twee à drie outfits samen stellen. Het bedrijf hanteert reguliere retail-prijzen en rekent geen service-kosten, verzend- of retourkosten aan.
Vorige maand lanceerde The Cloakroom het private label Akkermans, een lijn overhemden die door in-house designer Lillie Akkermans werden ontworpen. Eerder dit jaar werd The Cloakroom in Nederland uitgeroepen tot snelst groeiende start-up van Nederland. Het bedrijf werd tevens bekroond met de "Online Retailer van het Jaar Award".
De Cloakroom telt inmiddels zestig medewerkers. In België zijn sinds kort twee personal shoppers actief. Tegen eind 2015 zou dat aantal tot twintig oplopen.
Meer info: 03/808.13.93 of www.thecloakroom.be.
THE CLOAKROOM
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.