Xerox-dochter stelt intelligente virtuele agent voor

WDS, het spitstechnologiebedrijf binnen de Xerox-groep actief op het domein van innoverende customer care-technologieën, stelt een intelligente virtuele agent voor die in staat is om de problemen van de klanten te begrijpen, te diagnostikeren en op te lossen, net zoals zijn menselijke collega's dat zouden doen.
De "virtual agent"-technologie werd ontwikkeld op basis van onderzoek op het domein van artificiële intelligentie bij het PARC (Palo Alto Research Center) en het XRCE (Xerox Research Centre Europe). Deze technologie maakt het verschil dankzij forse verbeteringen in de wijze waarop machines bijleren, de menselijke taal begrijpen en daarmee omgaan.
De nieuwe virtuele agent van WDS beheert op call center-niveau de interacties met de klanten door alle data te analyseren en te leren uit de contacten van menselijke agenten. Door te bestuderen hoe menselijke operatoren problemen van klanten diagnostikeren en oplossen, ontwikkelt hij snel het intellect dat vereist is om zélf problemen te begrijpen en op te lossen, zonder dat hij hiervoor hoeft geprogrammeerd.
Meer info: 0800/800.46 of http://www.xerox.com.
XEROX N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.