Nieuwe aanpak voor MVO Vlaanderen
“Nieuwe business-modellen” is het eerste thema dat bedrijven en organisaties moet inspireren om ondernemen anders aan te pakken. Sociale innovatie, circulaire economie en duurzame technologie zijn de smaak makende onderwerpen in laatste berichtgeving. Voortrekkers die het ondernemen over een andere boeg gooien, komen aan bod in reportages, interviews en praktijkvoorbeelden. Met een kritische blik worden de opportuniteiten én de valkuilen belicht. Experten nemen de pen vast om hun interessante visie in een column te delen. Het kenniscentrum wil op die manier de bezoekers inspireren en informeren.
In de volgende maanden komen de thema’s “Duurzame mode” en “Cultuur” aan bod. MVO Vlaanderen neemt een kijkje achter de schermen van de mode-industrie. Hoe verduurzaamt zij het productieproces? En wat verwacht de consument?
Wie mode zegt, zegt natuurlijk ook marketing. Is die dan ook duurzaam? Het is de opstap naar cultuur, want ook daar leeft het duurzaam gedachtengoed. Maar wat houdt dat concreet in? Vlaamse bedrijven en organisaties die hierin het voortouw nemen, delen hun antwoorden.
MVO Vlaanderen blijft ook algemeen nieuws brengen rond MVO, waaronder de nieuwste instrumenten om MVO nog beter te integreren in de bedrijfsvoering en tools voor specifieke sectoren.
VLAAMSE OVERHEID - VLAANDEREN
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.