AB InBev en ING grote winnaars "BSA Awards"

In Brussel vond de eerste prijsuitreiking plaats van de "Belgian Sponsorship Awards" (BSA). Zestien organiaties waren genomineerd.

In de categorie "Beste Sport Sponsoring" ging de trofee naar ING voor de sponsoring van de Belgische voetbalbond. Idem dito wat de categorie "Beste Kunst en Cultuur Sponsoring" betreft. Daar werd ING gelauwerd voor Festival Favours, waar de bankgroep gratis faciliteiten aan jonge festivalgangers bood.

De "BSA" voor "Beste Maatschappelijke Sponsoring" gaat naar Proximus voor Safer Internet, een sensibilisering voor kinderen rond Internet-veiligheid.

De prijs voor "Beste Low Budget Sponsoring" werd toegekend aan Herbalife voor zijn sponsoring-project van de Rode Duivels.

Tweede grote winnaar van de avond was AB InBev, dat de prijs wegkaapte van "Beste Sponsoring Activatie" voor de campagne "We are Ready" rond de deelname van de Rode Duivels aan het WK-voetbal. Deze creatieve en prikkelende campagne die zich afspeelde voor, tijdens en na de World Cup, gaat eveneens aan de haal met de trofee "Best of Belgium".

 

Meer sectornieuws

Agenda