Guido neemt regie Boomerang Media-netwerken over
Guido N.V. (Gentbrugge), sinds een kwarteeuw actief in de jongeren- en studentenmarkt, neemt de regie van de zeven bestaande Indoor Media-netwerken over. De alliantie kadert in Guido's strategische doelstelling om zijn huidige doelgroep naar de leeftijdscategorie 15- tot 44-jarigen te verruimen. De Boomerang Group plooit zich bewust op zijn field marketing-activiteiten terug.
De Indoor Media-netwerken die voortaan commercieel worden uitgebaat door de regie-teams van Guido en Boomerang Media zijn The Cards, Face2Face, Face2Face.aero, (x)Change, H20, B-Mat en B-Block. Het hele Indoor Media-team wordt in het Boomerang House te Brussel gehuisvest.
Boomerang Field blijft voor de support van de netwerken instaan. Contractueel heeft Guido de optie om na drie jaar Boomerang Media integraal over te nemen, met behoud van een onderhoudsovereenkomst met Boomerang Field.
Meer info: 09/210.74.89 of http://www.guido.be.
BOOMERANG N.V.
GUIDO N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.