Guido neemt regie Boomerang Media-netwerken over

04/04/2015 OM 10:15 - Luc Willemijns
Placeholder

Guido N.V. (Gentbrugge), sinds een kwarteeuw actief in de jongeren- en studentenmarkt, neemt de regie van de zeven bestaande Indoor Media-netwerken over. De alliantie kadert in Guido's strategische doelstelling om zijn huidige doelgroep naar de leeftijdscategorie 15- tot 44-jarigen te verruimen. De Boomerang Group plooit zich bewust op zijn field marketing-activiteiten terug.

De Indoor Media-netwerken die voortaan commercieel worden uitgebaat door de regie-teams van Guido en Boomerang Media zijn The Cards, Face2Face, Face2Face.aero, (x)Change, H20, B-Mat en B-Block. Het hele Indoor Media-team wordt in het Boomerang House te Brussel gehuisvest.

Boomerang Field blijft voor de support van de netwerken instaan. Contractueel heeft Guido de optie om na drie jaar Boomerang Media integraal over te nemen, met behoud van een onderhoudsovereenkomst met Boomerang Field.

Meer info: 09/210.74.89 of http://www.guido.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.