La Fabbrica mikt op 400 "Pizza Mia"-verkooppunten in België en Frankrijk
La Fabbrica N.V. (Brussel), het bedrijf achter de do-it-yourself pizza's Mamma Roma, mikt tussen nu en het jaareinde op een vierhonderdtal verkooppunten in België en Frankrijk.
Eind 2013 lanceerde Mamma Roma, marktleider in Italiaanse pizza al taglio (in partjes), "Pizza Mia" bij Delitraiteur. Dit gamma met vier ultraverse, zelf te garneren en te bakken pizza's, bleek op de Belgische markt meteen een schot in de roos. Het leverde "Pizza Mia" onlangs de "Inn'Award 2015" op, een trofee die door professionals uit de grootdistributiesector wordt uitgereikt.
Inmiddels wordt "Pizza Mia" ook verdeeld via Monoprix, Les Galeries Lafayette Gourmet en Cora in Frankrijk en Rob, Carrefour Market en White Night in België.
"Pizza Mia" biedt kraakverse, vacuümverpakte ingrediënten om de versheid en de unieke smaak optimaal te houden. De "Pizza Mia"-producten worden gegarneerd met authentieke Italiaanse ingrediënten en verfijnde streekproducten die zorgvuldig werden uitgekozen. Vooraleer de pizza in de oven te laten bakken, dient men deze nog te garneren met de ingrediënten die in het bijgeleverde vacuümverpakte zakjes worden meegeleverd. Eind vorig jaar telde "Pizza Mia" een vijftigtal verkoopspunten.
Meer info: 02/343.30.00 of http://www.mammaroma.be/
LA FABBRICA N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.