La Fabbrica mikt op 400 "Pizza Mia"-verkooppunten in België en Frankrijk

04/06/2015 OM 14:53 - Luc Willemijns
C2a7ecd3a19343fc1e45e7c763a8626c

La Fabbrica N.V. (Brussel), het bedrijf achter de do-it-yourself pizza's Mamma Roma, mikt tussen nu en het jaareinde op een vierhonderdtal verkooppunten in België en Frankrijk.

Eind 2013 lanceerde Mamma Roma, marktleider in Italiaanse pizza al taglio (in partjes), "Pizza Mia" bij Delitraiteur. Dit gamma met vier ultraverse, zelf te garneren en te bakken pizza's, bleek op de Belgische markt meteen een schot in de roos. Het leverde "Pizza Mia" onlangs de "Inn'Award 2015" op, een trofee die door professionals uit de grootdistributiesector wordt uitgereikt.

Inmiddels wordt "Pizza Mia" ook verdeeld via Monoprix, Les Galeries Lafayette Gourmet en Cora in Frankrijk en Rob, Carrefour Market en White Night in België.

"Pizza Mia" biedt kraakverse, vacuümverpakte ingrediënten om de versheid en de unieke smaak optimaal te houden. De "Pizza Mia"-producten worden gegarneerd met authentieke Italiaanse ingrediënten en verfijnde streekproducten die zorgvuldig werden uitgekozen. Vooraleer de pizza in de oven te laten bakken, dient men deze nog te garneren met de ingrediënten die in het bijgeleverde vacuümverpakte zakjes worden meegeleverd. Eind vorig jaar telde "Pizza Mia" een vijftigtal verkoopspunten.

Meer info: 02/343.30.00 of http://www.mammaroma.be/

C2a7ecd3a19343fc1e45e7c763a8626c
99d5e6e12504a66a05d654176f51e0e7

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.