Start-up Kontakki lanceert app voor efficiënt tijdsbeheer

05/08/2015 OM 08:24 - Luc Willemijns
Placeholder

Start-up Kontakki (Antwerpen) lanceert een gebruiksvriendelijke app met het oog op de herdefiniërinig van tijdsbeheer en efficiënte communicatie binnen een zakelijk of persoonlijk netwerk. Die twee zaken komen onder toenemende druk omwille van het gebruik van smartphones en andere mobiele apparaten, die van mensen een permanente beschikbaarheid verwachten, en de toegenomen werkdruk, zowel professioneel als privé.

Met de meertalige Kontakki-app (Nederlands, Frans, Engels en Duits) kunnen gebruikers eenvoudig aangeven of ze al dan niet beschikbaar zijn, voor hoelang en zelfs vermelden waar ze mee bezig zijn.

De app werkt zoals een reguliere contactlijst, maar voegt er de activiteitenstatus en bereikbaarheid van de persoon aan toe. Dit alles is zichtbaar voor alle andere app-gebruikers binnen de contactenlijst. Die kan in een privé en professioneel luik worden opgedeeld. Vanuit de app kan men zelf meteen of op een later tijdstip een telefoongesprek over VoIP opstarten.

Meer info: 0473/957.918 of http://www.kontakki.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.