Ford rolt nieuw retail-concept in België uit
De FordStore is een "flagship store" die klanten op een natuurlijke en interactieve manier laat kennis maken met het volledige gamma van producten en diensten van Ford en die hen in het Ford-universum onderdompelt.
Tegen eind 2015 zullen op de Belgisch-Luxemburgse markt 19 FordStores de deuren openen. Op de volledige Europese markt zullen er tegen de jaarwende tweehonderd zijn. Tegen eind 2016 moet het aantal Europese FordStores tot vijfhonderd oplopen.
Het FordStore-concept is geïnspireerd op de aanpak van Brand stores uit andere sectoren, zoals die van Nespresso en Apple. FordStores worden gebouwd en ingericht in de ultramoderne Ford-stijl, met veel ruimtelijkheid en transparantie, in de kleuren wit, oranje en blauw.
Elke FordStore is opgedeeld in duidelijk afgebakende zones zoals "Hello", "Ask Me" en "Care" voor het onthaal, maar ook afgebakende zones voor verschillende voertuigtypes, zoals de SUV's, de "performance vehicles" zoals de ST's en de toekomstige Focus RS, Transit-bedrijfsvoertuigen en uitzonderlijke voertuigen, zoals de Vignale en de Mustang.
In Vlaanderen mocht Waasland Automotive in Beveren-Waas de eerste FordStore officieel inhuldigen.
Meer info: 02/482.20.00. URL: http://www.nl.ford.be.
FORD MOTOR COMPANY (BELGIUM) N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.