Ford rolt nieuw retail-concept in België uit

17/08/2015 OM 06:50 - Luc Willemijns
B26ae29173e1da6fb97740ccba3562ad
Ford Motor Company (Belgium) N.V. (Brussel) heeft tijdens de zomermaanden zijn nieuwe retail-concept in Belgie vorm gegeven met de opening van de eerste FordStores.

De FordStore is een "flagship store" die klanten op een natuurlijke en interactieve manier laat kennis maken met het volledige gamma van producten en diensten van Ford en die hen in het Ford-universum onderdompelt.

Tegen eind 2015 zullen op de Belgisch-Luxemburgse markt 19 FordStores de deuren openen. Op de volledige Europese markt zullen er tegen de jaarwende tweehonderd zijn. Tegen eind 2016 moet het aantal Europese FordStores tot vijfhonderd oplopen.

Het FordStore-concept is geïnspireerd op de aanpak van Brand stores uit andere sectoren, zoals die van Nespresso en Apple. FordStores worden gebouwd en ingericht in de ultramoderne Ford-stijl, met veel ruimtelijkheid en transparantie, in de kleuren wit, oranje en blauw.

Elke FordStore is opgedeeld in duidelijk afgebakende zones zoals "Hello", "Ask Me" en "Care" voor het onthaal, maar ook afgebakende zones voor verschillende voertuigtypes, zoals de SUV's, de "performance vehicles" zoals de ST's en de toekomstige Focus RS, Transit-bedrijfsvoertuigen en uitzonderlijke voertuigen, zoals de Vignale en de Mustang.

In Vlaanderen mocht Waasland Automotive in Beveren-Waas de eerste FordStore officieel inhuldigen.

Meer info: 02/482.20.00. URL: http://www.nl.ford.be.

B26ae29173e1da6fb97740ccba3562ad
A1dfef3b047e08903544f054f39d4a32

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.