KPMG Belgium en AMS willen bedrijven “smart” maken
Innovatie en waardecreatie zijn de belangrijkste troeven voor duurzame groei. Veranderingen vinden in een steeds hoger tempo plaats en organisaties krijgen af te rekenen met moeizame beslissingsprocessen binnen een complexe werkomgeving. Het onderzoeksproject “Industry 4.0” wil bedrijven de nodige tools aanreiken om zich om te vormen naar een meer klantgerichte organisatie. KPMG en Antwerp Management School (AMS) gaan samen deze uitdaging aan.
Antwerp Management School heeft binnen zijn knowledge & research-divisie Competence Centers opgericht die de voorwaarden scheppen voor co-creatie van kennis en vaardigheden. Het brengt hierin de kennispartners samen met een academische of een bedrijfsachtergrond. De open netwerkstructuur van een Competence Center schept de condities voor innovatief, grensverleggend denken, zo luidt het. Een en ander zette KPMG ertoe aan om onlangs met Antwerp Management School zelf een kennispartnerschap te sluiten. Binnen het Competence Center “Next Generation Industry” zullen beide partijen aan het onderzoeksproject “Industry 4.0” werken.
Het partnership met KPMG Belgium stelt Antwerp Management School in staat onderzoek te voeren naar de interne dimensies die ertoe bijdragen dat bedrijven “smart” worden. Dat verhoogt niet alleen de competitiviteit van de bedrijven, maar leidt tevens tot meer kwaliteitsvolle producten op maat van de klant en de creatie van nieuwe jobs zoals in procesverbetering.
KPMG
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.