Google start campagne om Belgische KMO’s digitaal vaardiger te maken
Belgische KMO’s benutten te weinig de groeikansen die het Internet biedt. Google zet daarom zijn schouders onder de actieplannen “Tournée Digitale” en “e-Commerce” van respectievelijk de federale en de Vlaamse regering. Het bedrijf lanceert het programma “Google Groeimotor”. Dat zijn gratis praktische opleidingen in heel België waar KMO’s digitale vaardigheden aanleren om zo sneller te kunnen groeien.
De eerste opleidingsronde, in samenwerking met Voka, UNIZO en Syntra, vangt deze maand aan. Uiteindelijk doel is om 10.000 mensen in 2015 en 2016 te trainen.
Het programma “Google Groeimotor” biedt een praktische en laagdrempelige oplossing voor KMO’s en zelfstandigen. Tijdens de opleiding worden de nodige digitale vaardigheden bijgebracht zodat bedrijven hun eerste stappen naar digitalisering kunnen zetten: van het optimaal opbouwen en beheren van een website, over strategieën om via het Internet meer klanten te werven, tot hoe digitale tools ook de samenwerking binnen de KMO en met partners kunnen bevorderen.
VOKA
SYNTRA
GOOGLE BELGIUM N.V.
UNIZO
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.