Volvo positioneert zich in segment premium-berlines
Met de nieuwe Volvo S90 positioneert de Zweedse constructeur zich in het segment van de premium-berlines. De fabrikant is voornamelijk bekend om zijn SUV’s en breaks. Met de lancering van de S90 als luxe-berline mikt Volvo op het doorbreken van de dominantie op de markt voor premium-berlines.V
De S90 staat met zijn waaier aan nieuwe technologieën - van toonaangevende veiligheid tot cloud-gebaseerde apps en diensten - symbool voor de aanhoudende transformatie van het Zweedse merk. In de voorbije vijf jaar investeerde Volvo 11 miljard dollar in het merk.
VOLVO CAR BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.