Radionomy lanceert reclameregie TargetSpot in België
Radionomy, aanbieder van een gratis platform waarmee radiofans uit de hele wereld hun eigen radio op het Internet kunnen maken en de FM-radio's van nieuwe functionaliteiten kunnen genieten om hun digitale activiteit te ontwikkelen, lanceert zijn reclameregie TargetSpot in België. Eind vorig jaar nam Vivendi een belang van 64,4% in de Radionomy Group. In 2014 kocht Radionomy onder meer het platform SHOUTcast en de Winamp-software.
Met TargetSpot kunnen digitale radiozenders en adverteerders respectievelijk nieuwe inkomsten en doelgroepen aanboren. Het aanbod van de nieuwe regie is gebaseerd op de adserving en targeting-technologie ontwikkeld door TargetSpot.
Met de TargetSpot-regie kunnen lokale en nationale adverteerders hun doelpubliek bereiken via verschillende targeting- en segmentatiecriteria (demografisch, op basis van gedrag, geografisch, contextueel, ...) en de uitgezonden campagnes personaliseren om efficiënter hun doeltstelling te bereiken.
TargetSpot wil in België alle digiale audio-content monetiseren, of dat nu een on-line radio is, een streaming music-platform of een audiovisuele groep die zijn radiozenders ook digitaal aanbiedt.
Meer info: 0476/90.41.42 of http://www.targetspot.be.
RADIONOMY N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.