Radionomy lanceert reclameregie TargetSpot in België

12/02/2016 OM 16:49 - Luc Willemijns
Placeholder

Radionomy, aanbieder van een gratis platform waarmee radiofans uit de hele wereld hun eigen radio op het Internet kunnen maken en de FM-radio's van nieuwe functionaliteiten kunnen genieten om hun digitale activiteit te ontwikkelen, lanceert zijn reclameregie TargetSpot in België. Eind vorig jaar nam Vivendi een belang van 64,4% in de Radionomy Group. In 2014 kocht Radionomy onder meer het platform SHOUTcast en de Winamp-software.

Met TargetSpot kunnen digitale radiozenders en adverteerders respectievelijk nieuwe inkomsten en doelgroepen aanboren. Het aanbod van de nieuwe regie is gebaseerd op de adserving en targeting-technologie ontwikkeld door TargetSpot.

Met de TargetSpot-regie kunnen lokale en nationale adverteerders hun doelpubliek bereiken via verschillende targeting- en segmentatiecriteria (demografisch, op basis van gedrag, geografisch, contextueel, ...) en de uitgezonden campagnes personaliseren om efficiënter hun doeltstelling te bereiken.

TargetSpot wil in België alle digiale audio-content monetiseren, of dat nu een on-line radio is, een streaming music-platform of een audiovisuele groep die zijn radiozenders ook digitaal aanbiedt.

Meer info: 0476/90.41.42 of http://www.targetspot.be.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.