Nanopixel zet virtual reality breed voor verkoopsdoeleinden in

Nanopixel B.V.B.A. (Roeselare) zet virtual reality-toepassingen voor sales-doeleinden in. Vooralsnog bleef dat vooral beperkt tot de vastgoedwereld. Met Quick-Step, Renson, Bostoen en Matexi wist de start-up alvast een aantal industriële spelers tot gebruik van zijn virtual reality-toepassingen te verleiden.

Met zijn high-end 3D-visuals specialiseerde Nanopixel zich vooralsnog in de "branding" van vastgoed. Thans schakelt het jonge bedrijf virtual reality-technologie in toenemende mate in voor het creëren van een ultieme customer experience tijdens het verkoopproces. Denk bijvoorbeeld aan de aankoop van een wagen, woning of een nieuw interieur.

Tot op heden poogden verkopers de koper een idee te geven over hoe het eindresultaat er zal uitzien met behulp van maquettes, brochures, infofiches, marketing, voorbeelden, een traditioneel verkoopsproces, ...

Nanopixel biedt als alternatief een volledige integratie van het voornoemde in een intuïtieve verkoops-tool in een virtuele omgeving. Die interactieve virtual reality-tools versnellen en vereenvoudigen de keuze en het beslissingsproces van de consument, zo luidt het.

Meer info: 056/29.80.83 of http://www.nanopixel.be.