Belmoca begeeft zich op internationale single-portion koffiemarkt

27/10/2016 OM 08:34 - Luc Willemijns
E51a94aacdbeffe524dd48b1c72a9410
David Rubinstein ontwikkelde met Belmio in wereldprimeur een Nespresso-compabitele koffiecapsule in aluminium
“Nespresso. What else?”. Op die vraag meent David Rubinstein, chairman en ceo van Belmoca (Londerzeel) het antwoord te hebben. Met Belmio begeeft Belmoca zich op de wereldwijde single-portion koffiemarkt. Belmoca is, zo luidt het, de enige speler ter wereld die Nespresso-compatibele koffiecapsules in aluminium in de markt zet. Het bedrijf ontwikkelde daartoe een innovatieve sealing-technologie die wereldwijd werd gepatenteerd. Het hele concept vergt een investering van zowat 20 miljoen euro. In Londerzeel werd vorige maand de eerste productielijn in gebruik genomen. In de komende zes maanden worden daar nog eens vijf lijnen aan toegevoegd.

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.