Bloovi Me en Google stomen studenten klaar voor digitale bedrijfswereld

01/11/2016 OM 13:07 - Luc Willemijns
Placeholder

Belgische bedrijven hebben nood aan slimme digitale specialisten. Toch is het niet makkelijk voor werkgevers om talent te vinden dat de actuele praktijk van digitale marketing in de vingers heeft. Digital natives zijn daarom hongerig naar extra training en ervaring in on-line advertising en analytics. Voor deze bedrijven en studenten bundelen Google, rekruteringsspecialist Bloovi Me en negen Belgische hogescholen en universiteiten de krachten met de “Digital Masters Academy”.

De “Digital Masters Academy” is aan zijn tweede editie toe. Vorig jaar bleek een proefproject met 200 EHSAL-studenten een succes. In 2016-2017 kunnen 2.000 studenten deelnemen uit meer dan negen Belgische hogescholen en universiteiten.

De onderwijsinstellingen die meestappen in het traject zijn Artevelde Hogeschool, EHSAL DMC, Odisee, KULeuven, HoGent, HoWest, Thomas More Mechelen, UA en AMS.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.