Acerta stelt HR@yourdesk ter beschikking van KMO's

Slechts vier op de tien werknemers vindt dat hij goed op de hoogte gehouden wordt door de personeelsdienst omtrent de HR-administratie, terwijl ceo's er daarentegen van overtuigd zijn dat hun werknemers hierover tevreden zijn. Om kleinere bedrijven te helpen die tevredenheid te verhogen, introduceert Acerta de dienst HR@yourdesk. HR@yourdesk richt zich tot bedrijven met een kleiner aantal (minder dan vijftig) werknemers die slechts enkele uren HR-expertise nodig hebben.

Met HR@yourdesk kan de KMO rekenen op hulp bij het opstarten van een nieuwe loonberekenings-tool of bij de berekening van vakantiegeld en eindejaarspremies. Maar ook als het wat drukker wordt, kan de KMO tijdelijk een beroep op deze service doen.

Ook bij de opmaak van arbeidscontracten wordt hulp geboden. Of men kan er terecht voor de afhandeling van complexe personeelsdossiers. Het uitleggen van de loonbon aan de werknemers kan tevens een taak zijn die aan de Acerta-officers wordt toevertrouwd.

Meer info: 016/24.63.20 of http://www.acerta.be.