Volvo cars lanceert conciërgedienst
Volvo Cars, de fabrikant van premium-wagens, lanceert een aantal conciërgediensten die een integraal onderdeel worden van het mobiele Volvo On Call-platform. De constructeur rolde in San Francisco een pilootprogramma uit met driehonderd Volvo-eigenaars van de nieuwe SUV XC90 en de luxeberline S90. In samenwerking met een aantal partners biedt Volvo via een smartphone-app een aantal nieuwe en innovatieve diensten.
De Volvo-eigenaars die aan het pilootproject deelnemen kunnen met de app nagaan welke conciërgediensten in de buurt beschikbaar zijn en die via hun smartphone bestellen. De aanvragen worden vervolgens naar een erkende Volvo-dienstverlener verzonden die het voertuig zal voltanken, meenemen voor een wasbeurt en gepland onderhoud of eventueel bijkomende diensten zal uitvoeren die door de eigenaar werden gevraagd.
De app biedt een digitale sleutel voor eenmalig gebruik, die plaats- en tijdsgebonden is, en stuurt die naar de erkende dienstverlener. Eens de diensten uitgevoerd, wordt de wagen vergrendeld en vervalt de digitale sleutel.
De wagen kan ook worden teruggebracht naar waar de klant hem heeft achtergelaten of, op verzoek van de klant, op een andere locatie worden geleverd.
Meer info: 02/482.72.07 of http://www.volvocars.com.
VOLVO CAR BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.