Proximus zet MyAnalytics in de markt
Op het portaal kunnen ze rapporten aanvragen over de oorsprong, locatie en bewegingen van mensen. Met deze informatie kan de aanvrager zijn activiteiten gericht promoten en zijn dienstverlening beter afstemmen op de vraag. De rapporten zijn gebaseerd op de bewegingen van mobiele telefoons. Een rapport vertelt event-organisatoren uit welke regio of welk land bezoekers komen, zodat ze gericht promotie kunnen voeren.
Daarnaast leert de gebruiker hoe en wanneer mensen zich verplaatsen op en rond het evenement. Dat vergemakkelijkt de inplanning van medewerkers en logistiek als parking en catering. Retailers kunnen de inplanting van hun zaak beter afstemmen op het aantal voorbijgangers op een potentiële locatie.
Daarnaast kan een stad of gemeente bijvoorbeeld te weten komen uit welke regio bezoekers van de gekende lokale markt komen, hoe laat ze aankomen, via welke weg en wanneer ze weer vertrekken. Omdat ook de verblijfsduur van deze bezoekers gekend is, kan een stads-marketeer bijvoorbeeld de horeca overtuigen om een lunch-deal uit te werken.
Diensten die verkeersstromen beheren kunnen zich, na bijvoorbeeld een ernstig ongeval of een treinstaking, voorbereiden op de verkeersdrukte op secundaire wegen. In tegenstelling tot de snelwegen zijn over de laatste weinig gegevens beschikbaar in zulke situaties.
Meer info: http://www.proximus.com.
PROXIMUS N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.