{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-1925425720"}
Ecosystemen steeds belangrijker voor innovatie Procter & Gamble
28/02/2017 OM 08:19
- Luc Willemijns
David Ingram, R&D-director Brussels Innovation Center P&G: “Steeds meer innovatie in ecosysteemverband”
Procter & Gamble, genoegzaam bekend als producent van iconische merken als Pampers, Dreft, Dash, Oral-B, Head & Shoulders en andere Gillette’s, is zestig jaar actief op de Belgische markt. Voor de (door)ontwikkeling van zijn merken, grijpt de multinational terug naar drie basispijlers, met name innovatie, consumenteninzicht en goed burgerschap. Opmerkelijk is dat het bedrijf de jongste tijd steeds nadrukkelijker opteert voor innovatie in ecosysteem-verband. Zo investeert Procter & Gamble dit jaar 1,5 miljoen euro in een nieuwe “consumer lounge” om nieuwe consumenteninzichten te ontwikkelen waarop in partnership zal worden ingespeeld.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-1918542026"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.