Orange van start met nieuw identificatieproces prepaid-verkoopskanalen
Na een succesvolle implementatie van prepaid-identificatie in alle eigen Orange-shops en via de Orange-website in 2016, start Orange nu met de uitrol van een nieuw identificatieproces in 1.700 Orange prepaid-verkoopskanalen. Het innovatieve proces zorgt voor een efficiënte identificatie en registratie van nieuwe en bestaande prepaid-klanten, en dat in luttele seconden. Het identificatieproces bestaat uit een voortuitstrevende terminal die door Famoco, specialist in beveiligde terminals werd ontwikkeld.
Met het toestel kunnen verkoopspunten van Orange-herlaadkaarten de identiteit van hun klanten controleren en in slechts enkele seconden registreren door hun identiteitskaart of paspoort te scannen.
Meer info: http://www.orange.be.
ORANGE BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.