KBC benadert klanten proactief met beacons
KBC-klanten kunnen nog dit jaar in de KBC-kantoren informatie ontvangen op hun smartphone door middel van beacons: kleine toestelletjes die een signaal uitsturen via Bluetooth. Klanten kunnen bijvoorbeeld een verwelkomingsbericht krijgen of worden gewezen op de mogelijkheid om met de smartphone geld af te halen of mobiel te betalen. Voorwaarde is wel dat de klant actief gebruiker is van KBC Mobile en de Bluetooth-functionaliteit heeft geactiveerd.
Via een eenvoudige aanpassing in de instellingen van KBC Mobile bepaalt de klant zelf of hij al dan niet deze meldingen wil ontvangen. KBC zal nog dit jaar een 500-tal kantoren met beacons toerusten.
Meer info: http://www.kbc.be.
KBC BANK N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.