Brico Sint-Denijs-Westrem gerenoveerd conform nieuwe bedrijfsstrategie

28/06/2017 OM 08:36 - Luc Willemijns
4f63c15411aa6da2c80ce529961d10a1
Rudi Schautteet en Jean Van Vlasselaer blikken tevreden terug op de vernieuwingsoperatie van Brico Sint-Denijs-Westrem
Na Zemst, is nu ook de 5.000 m² grote Brico Sint-Denijs-Westrem volledig gerenoveerd. Aan de hele operatie hangt een prijskaartje van zowat 1 miljoen euro. Een en ander kadert in de nieuwe groepsstrategie van de Maxeda-dochter. In België vertegenwoordigt de on-line omzet van de DIY-keten momenteel amper 1 à 2% van de totaalinkomsten. In Nederland ligt het aandeel van de Internet-verkoop binnen de doe-het-zelf sector maar liefst tien keer zo hoog. Geen wonder dus dat Brico’s vernieuwingsstrategie inzet op een betere klantenbinding en -service. “On-line verkopen zullen in de toekomst in België ook een groter deel van de koek naar zich toehalen. We moeten hierop voorbereid zijn,” stelt Rudi Schautteet, director operations bij Brico Belgium N.V. (Brussel).

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.