Nieuwe sales & marketing-organisatie bij Opel Belgium

13/10/2017 OM 08:02 - Luc Willemijns
571c8a88984b2c927d52a685c7a2506c
Sam Vilain

Opel Belgium N.V. (Kontich) optimaliseert zijn sales & marketing-organisatie met een nieuwe structuur. Die heeft vooral invloed op de verkoops- en marketing-afdeling die zich voortaan toespitst op drie pijlers, vertegenwoordigd door de departementen Sales, B2B en Marketing.

Sales director Sam Vilain (foto) krijgt uitgebreide bevoegdheden op het vlak van de professionalisering van de distributie, meer in het bijzonder de conversie-ratio van de verkopen aan het netwerk evenals de opvolging van de verkoopscampagnes en de leads die zij opleveren.

Nieuwkomer Guy Van Gaever (foto) komt aan het hoofd van het vernieuwde B2B-segment. Dit departement zal focussen op drie domeinen, met name Fleet, Remarketing en Commerciële Voertuigen.

Bert Vangramberen (foto), ten slotte, behoudt zijn eerdere verantwoordelijkheden aan het hoofd van de marketing-afdeling. Hij zal zich verder toespitsen op de intensivering van de digitalisering.

571c8a88984b2c927d52a685c7a2506c
Sam Vilain
2147b6ca3c745fe841c378e9db74cf84
Guy Van Gaever
A462d8a272c0afe82e5ea021cd5a5302
Bert Vangramberen

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.