Nieuwe sales & marketing-organisatie bij Opel Belgium
Opel Belgium N.V. (Kontich) optimaliseert zijn sales & marketing-organisatie met een nieuwe structuur. Die heeft vooral invloed op de verkoops- en marketing-afdeling die zich voortaan toespitst op drie pijlers, vertegenwoordigd door de departementen Sales, B2B en Marketing.
Sales director Sam Vilain (foto) krijgt uitgebreide bevoegdheden op het vlak van de professionalisering van de distributie, meer in het bijzonder de conversie-ratio van de verkopen aan het netwerk evenals de opvolging van de verkoopscampagnes en de leads die zij opleveren.
Nieuwkomer Guy Van Gaever (foto) komt aan het hoofd van het vernieuwde B2B-segment. Dit departement zal focussen op drie domeinen, met name Fleet, Remarketing en Commerciële Voertuigen.
Bert Vangramberen (foto), ten slotte, behoudt zijn eerdere verantwoordelijkheden aan het hoofd van de marketing-afdeling. Hij zal zich verder toespitsen op de intensivering van de digitalisering.
OPEL BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.