Keuken-, badkamer- en kastenfabrikant Deaplus huldigt nieuw showroomconcept in

De familiale keuken-, badkamer- en kastenfabrikant Deaplus (Heusden-Zolder) investeerde 300.000 euro in een nieuw badkamerconcept langsheen de Kuringersteenweg in Hasselt. Met nieuwe technologie speelt het bedrijf in op het beter begrijpen van de noden aan vakmanschap en trendgevoelig maatwerk. Het hyperpersoonlijk maatwerk speelt in op trends zoals gezond eten, klimaatverandering, digitalisering, internationale gerechten en food sharing. Niet alleen de inkleding staat voor een stijlbreuk met de rest van de keukenindustrie, ook de omgang voelt anders aan. Deaplus haalde daarbij de mosterd bij de internationale hotelketens. Voor het eerst wordt de hospitality-beleving op de keukensector overgeënt. Start-up Nurama B.V.B.A. (Hasselt) rolt in de nieuwe showroom voor het eerst zijn digitale expertise uit door het winkelgedrag van de klanten volledig in kaart te brengen. De aldus verworven inzichten helpen om klanten gerichter te adviseren en een gepersonaliseerde service aan te bieden. Deaplus, dat al meer dan dertig jaar kwalitatieve keukens, badkamers en kasten op maat maakt, heeft productie-eenheden in Heusden-Zolder en het Nederlandse Bladel. Naast Hasselt, baat de KMO ook showrooms uit in Boortmeerbeek, Schoten, Sint-Gillis-Waas en Roeselare. Meer info: 011/53.01.11 of http://www.deaplus.be.

 

Meer sectornieuws

Agenda