SharingBox pakt uit met eerste "fygitale" netwerk

Sharingbox N.V. (Brussel), Europees marktleider voor digitale photoboots, kondigt het eerste "out of home"-communicatienetwerk aan met zowel een fysiek als digitaal luik. Publieke locaties kunnen voortaan gratis beschikken over een photobooth op voorwaarde dat ze aanvaarden dat adverteerders er af en toe gebruik van maken in het kader van een marketing-campagne.

De adverteerder kiest de locaties (café's, restaurants, theaters, sportcomplexen, ...) in functie van de doelgroep die hij wil bereiken en biedt gratis een Sharingbox-experience aan. Consumenten die voor de lens poseren ontvangen hun foto met vermelding (afbeelding, logo, ...) van de adverteerder en de locatie. De consumenten die vroegen om de foto per mail te ontvangen staat het vervolgens vrij om met de adverteerder contact te blijven houden.

Sharingbox combineert de voordelen van "out of home"-advertenties met die van de digitale wereld. Op dit ogenblik zijn meer dan zeventig photoboots actief in Brussel en Wallonië. In Vlaanderen ging met begin dit jaar van start met de uitbouw van een netwerk van honderdvijftig fotoboxen.

Meer info: 02/375.80.75 of http://www.sharingbox.be.