Wizer biedt horecazaken onmiddellijke klanten-feedback

Start-up Wizer V.OF. (Beveren-Waas), lid van accelerator Start it @KBC, lanceert een applicatie waarmee horeca-uitbaters voortdurend gegevens en feedback van hun klanten kunnen verzamelen en zo hun cijfers verbeteren. Onderzoek toont aan dat restaurants die Wizer gebruiken tot acht keer meer feedback krijgen dan via de traditonele kanalen en veel eenvoudiger aan e-mail marketing kunnen doen. Het Wizer-platform staat op een tablet die restauranteigenaars samen met de rekening aan hun klanten aanbieden. Via de eenvoudige app kunnen klanten onmiddellijk feedback over hun bezoek nalaten. Dat gebeurt aan de hand van een drietal vragen waarop ze een score van nul tot tien geven. Klanten kunnen ook opmerkingen of complimenten doorgeven. De verzamelde informatie komt terecht in een overzichtelijk dashboard dat zowel de horeca-uitbater als de medewerkers laat zien hoe de scores van dag tot dag variëren. Wizer wordt vandaag gebruikt in negen horecazaken in Vlaanderen. Meer info: 0498/54.90.20 of http://www.wizer.be.

+ 4 FOTO's

(Co-founders en broers Neal Van der Valk en Tim Van der Valk)

Meer sectornieuws

Agenda