Wizer biedt horecazaken onmiddellijke klanten-feedback

17/05/2018 OM 10:10 - Luc Willemijns
4183c48e1160603afaa0987e7c51de68
(Co-founders en broers Neal Van der Valk en Tim Van der Valk)

Start-up Wizer V.OF. (Beveren-Waas), lid van accelerator Start it @KBC, lanceert een applicatie waarmee horeca-uitbaters voortdurend gegevens en feedback van hun klanten kunnen verzamelen en zo hun cijfers verbeteren. Onderzoek toont aan dat restaurants die Wizer gebruiken tot acht keer meer feedback krijgen dan via de traditonele kanalen en veel eenvoudiger aan e-mail marketing kunnen doen.

Het Wizer-platform staat op een tablet die restauranteigenaars samen met de rekening aan hun klanten aanbieden. Via de eenvoudige app kunnen klanten onmiddellijk feedback over hun bezoek nalaten. Dat gebeurt aan de hand van een drietal vragen waarop ze een score van nul tot tien geven. Klanten kunnen ook opmerkingen of complimenten doorgeven. De verzamelde informatie komt terecht in een overzichtelijk dashboard dat zowel de horeca-uitbater als de medewerkers laat zien hoe de scores van dag tot dag variëren.

Wizer wordt vandaag gebruikt in negen horecazaken in Vlaanderen.

Meer info: 0498/54.90.20 of http://www.wizer.be.

4183c48e1160603afaa0987e7c51de68
(Co-founders en broers Neal Van der Valk en Tim Van der Valk)
26a2cf9ee48696924c68ab3c8d48f121
9ad3c07977230f2787806c81178fc293
(Co-founders en broers Neal Van der Valk en Tim Van der Valk)
A58df5ba13f00b7e90bbe71f4bd4058e

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.