{"source":"\/21005836\/Article_leaderboard_billboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300,50]]","adContainerId":"gpt-ad-1614127025"}
Zes tips om de klant van de toekomst te binden
13/07/2018 OM 08:27
- Luc Willemijns
Klanten zijn veeleisender en tegelijkertijd eerder geneigd hun ongenoegen via sociale media te delen als bedrijven niet aan deze eisen tegemoetkomen. Om een goede merkreputatie te behouden en klanten te binden is het dus belangrijk om beter in te spelen op de behoeften van de klant. Maar hoe realistisch is het voor organisaties om te voldoen aan de wensen van deze “ik heb nú alles nodig”-consument?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
{"source":"\/21005836\/Article_Leaderboard","sizes":"[[728, 90], [320, 50], [300, 50]]","adContainerId":"gpt-ad-1351043423"}
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.