Zes tips om de klant van de toekomst te binden

13/07/2018 OM 08:27 - Luc Willemijns
24fb8be500127a36311d3046763e98ae
Klanten zijn veeleisender en tegelijkertijd eerder geneigd hun ongenoegen via sociale media te delen als bedrijven niet aan deze eisen tegemoetkomen. Om een goede merkreputatie te behouden en klanten te binden is het dus belangrijk om beter in te spelen op de behoeften van de klant. Maar hoe realistisch is het voor organisaties om te voldoen aan de wensen van deze “ik heb nú alles nodig”-consument?

Ontvang Leads voor 19€/mnd

  • Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
  • Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar

Wilt u meer bedrijven bereiken?

Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.

Bekijk dVO Member Path Created with Sketch.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.